.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"محمدرضا شریفی‌نیا" از بازداشت می گوید
"محمدرضا شریفی‌نیا" به همراه 3نفر دیگر از بازیگران، در سریال"ما فرشته نیستیم" نقش چند زندانی را ایفا می کنند.
 "محمدرضا شریفی‌نیا" از بازداشت می گوید

به گزارش شمال نیوز ، "محمدرضا شریفی‌نیا" بازیگر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: نقش یک زندانی به نام"منصور اوجاقی" را در سریال "ما فرشته نیستیم" بازی می‌کنم که به همراه 3نفر از زندانیان تلاش می‌کنیم برای شب عید مرخصی بگیریم که با توافق نکردن برای مرخصی و تبعیض میان زندانیان، اختلافات و درگیری با رییس زندان به وجود می‌آید.

وی افزود: در همین اوضاع در حالی‌که دو شب مانده به عید به یکباره و بصورت غیرمنتظره‌ای با مرخصی ما موافقت می‌شود و ما که 3مرد به همراه یک زن هستیم آزاد می‌شویم.

شریفی‌نیا ادامه داد: وقتی که بیرون می‌رویم برای ما توطئه و نقشه‌ای کشیده‌اند تا ما یک گاوصندوق را که حاوی دلارهای زیادی است سرقت کنیم و با توجه به اینکه هر کدام از ما 4نفر در یک زمینه تخصصی داریم وسوسه می‌شویم و...

وی افزود: "ما فرشته نیستیم" قصه روان و جذابی دارد که زندگی 4نفر که هر کدام مشکلاتی دارند بررسی شده و یکسری اتفاقات و پشت پرده‌های برای این چهار نفر در جریان است که هر کدام از این افراد به نوعی می‌خواهند فرار بکنند ولی پول، ترس و موقعیت‌های مختلف آنها را وسوسه می‌کنند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی فیلمنامه را خواندم و شرایط را بررسی کردم به نظرم جهش اولیه کار بسیار خوب است و با کمک سایر عوامل امیدوارم به خوبی دیده شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.